Rejestry, ewidencje i archiwa prowadzące w Urzędzie Gminy

  W Urzędzie Gminy w Sicienku prowadzone są następujące rejestry, ewidencje i archiwa:

(dane w nich zawarte mogą być udostępniane na zasadach określonych w ustawie z dnia         6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2001r., Nr 112, poz. 1198) z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r., Nr 101, poz. 926) i innych ustaw) 


Referat Organizacyjny:
  • Rejestr Zarządzeń Wójta Gminy
  • Rejestr Skarg i Wniosków
  • Rejestr gminnych jednostek organizacyjnych
  • Rejestr instytucji kultury
  • Rejestr działalności regulowanej w zakresie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
  • Ewidencja działalności gospodarczej
  • Rejestr korespondencji wpływającej do Urzędu Gminy
  • Ewidencja delegacji służbowych
  • Rejestr upoważnień
  • Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych


Biuro Rady Gminy, turystyki i promocji gminy:


  • Rejestr Uchwał Rady Gminy
  • Rejestr interpelacji i wniosków oraz zapytań radnych
  • Rejestr delegacji radnych
  • Ewidencja pól biwakowych, gospodarstw agroturystycznych i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie na terenie Gminy
  • Gminna Ewidencja Zabytków
  • Ewidencja prac społecznie użytecznych


Referat Inwestycji i Rozwoju:
  • Rejestr miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego 
  • Rejestr zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
  • Rejestr decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu 
  • Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
  • Ewidencja numeracji porządkowej nieruchomości
  • Rejestr zamówień publicznych


Referat Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska i Rolnictwa:
  • Ewidencja mienia (gminnego zasobu nieruchomości)
  • Ewidencja decyzji o naliczeniu jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  • Rejestr umów dzierżawy oraz rejestr gruntów będących w użytkowaniu wieczystym
  • Ewidencja osób korzystających z dodatków mieszkaniowych
  • Rejestr wniosków o przydział lokalu mieszkalnego
  • Rejestr wydanych warunków technicznych wykonania przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych
  • Ewidencja decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację planowanego przedsięwzięcia
  • Ewidencja przydomowych oczyszczalni ścieków
  • Ewidencja zbiorników bezodpływowych
  • Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych            od właścicieli nieruchomości
  • Ewidencja osób posiadających psy uznane za agresywne


Referat Spraw Administracyjnych i Obywatelskich:
  • Ewidencja ludności
  • Rejestr wyborców
  • Rejestr wydanych dowodów osobistych 
  • Rejestr osób podlegających kwalifikacji wojskowej
  • Rejestr świadczeń osobistych i rzeczowych
  • Ewidencja członków formacji obrony cywilnej  


Urząd Stanu Cywilnego:
  •  Księgi USC (księga ślubów, księga urodzeń i księga zgonów)

Referat Kadr, Płac oraz Świadczeń rodzinnych:
  • Ewidencja osób pobierających świadczenia rodzinne
  • ewidencja osób, na które został nałożony obowiązek wykonywania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne

Referat Finansów:
  • Ewidencja podatników
  • Rejestr przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, leśnego i rolnego
  • Rejestr płatników podatku od środków transportowych
  • Ewidencja osób pobierających świadczenia rodzinne 



 Archiwum Zakładowe: Archiwum oraz ewidencja akt przyjętych z komórek organizacyjnych Urzędu Gminy
- akta udostępniane dla celów służbowych, emerytalno - rentowych
 

metryczka


Wytworzył: Magdalena Kluska, Sekretarz Gminy (28 maja 2012)
Opublikował: Anna Iwaniuk (17 lipca 2003, 13:43:12)

Ostatnia zmiana: Magdalena Kluska (15 maja 2013, 14:46:20)
Zmieniono: aktualizacja danych

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 9820