zakup i dostawa sprzętu na plac zabaw
Sicienko 2009-07-24IR. 341-27/09
………………………………………………………
…………………………………………………………
W związku z zamiarem utworzenia placu zabaw w miejscowości Sicienko zwracamy się z prośbą o dokonanie wyceny i przedstawienie oferty cenowej na niżej wymienione elementy placu zabaw:
L.p.
Opis elementu
Ilość 1
Piaskownica w kształcie sześciokąta o wymiarach co najmniej 1,6 m każdy bok
1 sztuka 2
Sprężynowiec – bujak osadzony trwale w podłożu w kształcie konika o wysokości 0,5 m
1 sztuka 3
Huśtawka wagowa o wysokości 0,6 m
1 sztuka 4.
Zestaw o konstrukcji drewnianej w składzie : Huśtawka wahadłowa dla dwóch osób z siedziskami z oparciem , wejście schody lub drabina z poręczami na pomost zadaszony (wieża z daszkiem) i zjeżdżalnia o wysokości 3m, drabinka dwustronna skośna
1 sztuka 5.
Karuzela krzyżowa z czterema siedziskami z oparciem
1 sztuka 6
Ławka prosta o wymiarach co najmniej dłg.1,8 m i wys. 0,9 m na nogach betonowych, siedzisko drewniane
2 sztuki 7
Tablica na której umieszczony zostanie regulamin
1 sztuka
Wyceniane urządzenia winny posiadać w komplecie odpowiednie kotwy do mocowania ich w podłożu. Montaż dostarczonych elementów odbywać się będzie przez Zamawiającego.
Ponadto informujemy, że sprzęt ten ma być dostarczony na miejsce placu zabaw tj. miejscowość Sicienko na koszt dostawcy, w nieprzekraczanym terminie do 30 sierpnia 2009r.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Ofertę cenową ( zgodnie z załączonym wzorem) prosimy złożyć na adres Urząd Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9 ; 86-014 Sicienko w nieprzekraczalnym terminie do 29 lipca 2009r . godz.10.00.
Do składanej oferty prosimy załączyć:
1.dokument świadczący o tym, że oferowane urządzenia spełniają Europejskie Normy Bezpieczeństwa.
2. zdjęcia wycenianych urządzeń
3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. oświadczenie (wzór w załączeniu do zapytania)
Zamówienie zostanie udzielone niezwłocznie po dokonaniu wyboru dostawcy.
W przypadku przesłania oferty faxem na numer (052) 58 70 407 lub na adres email ug@sicienko.pl prosimy również o pisemne potwierdzenie oferty.
…………………………………………………………
Pełna nazwa oferenta
………………………………………………………….
Siedziba i adres
…………………………………………………………
Nazwa rejestru, w którym wpisany jest przedsiębiorca i numer w rejestrze
NIP ……………………………………………..…..
……………………………………………………………
Imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentacji
……………………………
miejscowość dnia
O F E R T A
Nawiązując do zaproszenia do przedstawienia oferty cenowej na zakup i dostawę wyposażenia placu zabaw w Sicienku oferujemy wymieniony sprzęt za łączną cenę netto …………………….…………+ VAT ………......% tj kwota podatku …….………..………….
Wartość oferty brutto ……………………………. zł
Lp
Nazwa
Ilość
Cena jednostkowa
/netto/
Wartość
VAT do ceny jednostkowej
Wartość całkowita
/brutto/
1.
Piaskownica w kształcie sześciokąta o wymiarach co najmniej 1,6 m każdy bok
1 sztuka
2.
Sprężynowiec – bujak osadzony trwale w podłożu w kształcie konika o wysokości 0,5 m
1 sztuka
3.
Huśtawka wagowa o wysokości 0,6 m
1 sztuka
4.
Zestaw o konstrukcji drewnianej w składzie : Huśtawka wahadłowa dla dwóch osób z siedziskami z oparciem , wejście schody lub drabina z poręczami na pomost zadaszony (wieża z daszkiem) i zjeżdżalnia o wysokości 3m, drabinka dwustronna skośna
1 sztuka
5.
Karuzela krzyżowa z czterema siedziskami z oparciem
1 sztuka
6.
Ławka prosta o wymiarach co najmniej dłg.1,8 m i wys. 0,9 m na nogach betonowych, siedzisko drewniane
2 sztuki
7.
Tablica na której umieszczony zostanie regulamin
1 sztuka
R A Z E M WARTOŚC OFERTY BRUTTO
Jednocześnie oświadczamy, że oferowane urządzenia i sprzęt wykonany jest z (określić materiał) …………………………………………………………………… ………………………………………………………..
Wyżej wymieniony sprzęt dostarczymy bezpośrednio na plac zabaw tj. miejscowość Sicienko w nieprzekraczalnym terminie do 30 sierpnia 2009r
Na dostarczony sprzęt udzielamy gwarancji w ilości ……….….miesięcy.
Akceptujemy 30-to dniowy termin płatności wystawionej przez nas faktury.
Oświadczamy, że do dostarczonych urządzeń i sprzętu dołączone zostaną stosowne atesty i certyfikaty bezpieczeństwa.
………………………
Podpis osoby uprawnionej do reprezentacji
_____________________
Pieczątka wykonawcy
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Przystępując do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego ja niżej podpisany , reprezentując firmę, której nazwa jest wskazana w pieczęci nagłówkowej, jako upoważniony na piśmie lub wpisany w odpowiednich dokumentach rejestrowych, w imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy oświadczam, że:
1)posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2)posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
3)znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4)nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Data: ..................................
........................
P o d p i s a n o
(Upoważniony przedstawiciel wykonawcy)
metryczka
Wytworzył: Iwona Ościak (24 lipca 2009)
Opublikował: Iwona Ościak (24 lipca 2009, 14:44:48)
Ostatnia zmiana: Iwona Ościak (24 lipca 2009, 14:49:49)
Zmieniono: popr błąd literowy
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3281