Rejestry, ewidencje i archiwa prowadzące w Urzędzie Gminy
W Urzędzie Gminy w Sicienku prowadzone są następujące rejestry, ewidencje i archiwa:
(dane w nich zawarte mogą być udostępniane na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2001r., Nr 112, poz. 1198) z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r., Nr 101, poz. 926) i innych ustaw)
Referat Organizacyjny:
(dane w nich zawarte mogą być udostępniane na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2001r., Nr 112, poz. 1198) z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r., Nr 101, poz. 926) i innych ustaw)
Referat Organizacyjny:
- Rejestr Zarządzeń Wójta Gminy
- Rejestr Skarg i Wniosków
- Rejestr gminnych jednostek organizacyjnych
- Rejestr instytucji kultury
- Rejestr działalności regulowanej w zakresie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
- Ewidencja działalności gospodarczej
- Rejestr korespondencji wpływającej do Urzędu Gminy
- Ewidencja delegacji służbowych
- Rejestr upoważnień
- Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
Biuro Rady Gminy, turystyki i promocji gminy:
- Rejestr Uchwał Rady Gminy
- Rejestr interpelacji i wniosków oraz zapytań radnych
- Rejestr delegacji radnych
- Ewidencja pól biwakowych, gospodarstw agroturystycznych i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie na terenie Gminy
- Gminna Ewidencja Zabytków
- Ewidencja prac społecznie użytecznych
Referat Inwestycji i Rozwoju:
- Rejestr miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- Rejestr zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
- Rejestr decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
- Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Ewidencja numeracji porządkowej nieruchomości
- Rejestr zamówień publicznych
Referat Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska i Rolnictwa:
- Ewidencja mienia (gminnego zasobu nieruchomości)
- Ewidencja decyzji o naliczeniu jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
- Rejestr umów dzierżawy oraz rejestr gruntów będących w użytkowaniu wieczystym
- Ewidencja osób korzystających z dodatków mieszkaniowych
- Rejestr wniosków o przydział lokalu mieszkalnego
- Rejestr wydanych warunków technicznych wykonania przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych
- Ewidencja decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację planowanego przedsięwzięcia
- Ewidencja przydomowych oczyszczalni ścieków
- Ewidencja zbiorników bezodpływowych
- Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
- Ewidencja osób posiadających psy uznane za agresywne
Referat Spraw Administracyjnych i Obywatelskich:
- Ewidencja ludności
- Rejestr wyborców
- Rejestr wydanych dowodów osobistych
- Rejestr osób podlegających kwalifikacji wojskowej
- Rejestr świadczeń osobistych i rzeczowych
- Ewidencja członków formacji obrony cywilnej
Urząd Stanu Cywilnego:
Referat Kadr, Płac oraz Świadczeń rodzinnych:
Referat Finansów:
- Księgi USC (księga ślubów, księga urodzeń i księga zgonów)
Referat Kadr, Płac oraz Świadczeń rodzinnych:
- Ewidencja osób pobierających świadczenia rodzinne
- ewidencja osób, na które został nałożony obowiązek wykonywania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne
Referat Finansów:
-
Ewidencja podatników
- Rejestr przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, leśnego i rolnego
- Rejestr płatników podatku od środków transportowych
- Ewidencja osób pobierających świadczenia rodzinne
Archiwum Zakładowe: Archiwum oraz ewidencja akt przyjętych z komórek organizacyjnych Urzędu Gminy
- akta udostępniane dla celów służbowych, emerytalno - rentowych
metryczka
Wytworzył: Magdalena Kluska, Sekretarz Gminy (28 maja 2012)
Opublikował: Anna Iwaniuk (17 lipca 2003, 13:43:12)
Ostatnia zmiana: Magdalena Kluska (15 maja 2013, 14:46:20)
Zmieniono: aktualizacja danych
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 9855