NULL string(0) ""

Uchwała nr IX/42/03Rady Gminy Sicienkoz dnia 2 lipca 2003Zmieniająca Uchwałę Nr V/22/03 Rady Gminy Sicienko z dnia 5 marca 2003 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2003 rok zmienioną: - Zarządzeniem Nr 5/03 Wójta Gminy Sicienko z dnia 25 kwietnia 2003 roku - Uchwałą Nr VIII/34/03 Rady Gminy Sicienko z dnia 5 czerwca 2003 roku - Zarządzeniem Nr 9/03 Wójta Gminy Sicienko z dnia 11 czerwca 2003 roku - Zarządzeniem Nr 10/03 Wójta Gminy Sicienko z dnia 20 czerwca 2003 roku Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.); art. 109,110,112,124 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (Dz.U. z 2003 roku Nr 15, poz. 148 )

Uchwała nr IX/42/03
Rady Gminy Sicienko
z dnia 2 lipca 2003


Zmieniająca Uchwałę Nr V/22/03 Rady Gminy Sicienko z dnia 5 marca 2003 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2003 rok zmienioną: - Zarządzeniem Nr 5/03 Wójta Gminy Sicienko z dnia 25 kwietnia 2003 roku - Uchwałą Nr VIII/34/03 Rady Gminy Sicienko z dnia 5 czerwca 2003 roku - Zarządzeniem Nr 9/03 Wójta Gminy Sicienko z dnia 11 czerwca 2003 roku - Zarządzeniem Nr 10/03 Wójta Gminy Sicienko z dnia 20 czerwca 2003 roku

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.); art. 109,110,112,124 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (Dz.U. z 2003 roku Nr 15, poz. 148 )


R a d a   G m i n y
uchwala, co następuje:

§ 1

1.       Zwiększenie dochodów o kwotę 

2.       Zwiększenie wydatków o kwotę          

75.626,-zł

75.626,-zł

§ 2

W związku z powyższym:

 - § 1 w/w Uchwały otrzymuje brzmienie:

1. Ustala się dochody gminy w wysokości:

   (zgodnie z załącznikiem Nr 1)
2. Ogólna kwota dochodów, o których mowa w ust. 1 obejmuje:

1)      dotacje celowe na realizację zadań z zakresu  administracji rządowej w wysokości:

            (zgodnie z załącznikiem Nr 3)

2)      dotacje celowe na realizację zadań wynikających z porozumień zawartych między jednostkami samorządu terytorialnego w wysokości:  

            (zgodnie z załącznikiem Nr 4)

3)      dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w wysokości

4)      subwencję ogólną w wysokości

      w tym:

a)      część podstawowa

tego:

kwota wyrównawcza                           

                   kwota ustalona proporcjonalnie do

                   przeliczeniowej liczby mieszkańców                  b) część oświatowa                         

                 c) część rekompensująca     

13.290.011,- zł

 

 

 

 

 

1.034.011,- zł

 

 

 

 

157.650,-zł

 

 

94.000,- zł

6.345.804,- zł

 

624.474,- zł

 

619.283,- zł

 

5.191,- zł

5.327.505,- zł

393.825,- zł


 

- § 2 w/w Uchwały otrzymuje brzmienie:

1. Ustala się wydatki gminy w wysokości

    (zgodnie z załącznikiem Nr 2)

2. Z wydatków, o których mowa w ust. 1 przeznacza  się łącznie na:

1)      Wydatki bieżące kwotę:

w tym na :

a)      wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń   

b)      dotacje celowe na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom                               (zgodnie z załącznikiem Nr 5)

c)       wydatki bieżące związane z realizacją zadań z zakresu  administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami w wysokości (zgodnie z załącznikiem Nr 3) 

d)      wydatki związane z realizacją zadań wynikających z porozumień zawartych między jednostkami samorządu terytorialnego w wysokości:                                                       (zgodnie z załącznikiem Nr 4)

e)      wydatki na obsługę długu gminy      

f)    wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych       

2)      Wydatki majątkowe kwotę

      w  tym na:

a)      wydatki inwestycyjne   

(zgodnie z załącznikiem Nr 6)

                         z tego:

-          wydatki inwestycyjne związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami w wysokości

(zgodnie z załącznikiem Nr 3) 

3.  Deficyt budżetowy w wysokości                    

13.590.011,- zł

 

 

 

11.639.763,- zł

 

6.755.466,- zł

 

 

37.500,- zł

 

 

 

1.028.011,- zł

 

 

 

 

209.284,- zł

 

49.350,- zł

 

 

100.060,- zł

1.950.248,- zł

 

1.950.248,- zł

 

 

 

 

 

6.000,- zł

 

300.000,- zł

- § 3 w/w uchwały otrzymuje brzmienie


1.       Prognozuje się łączną kwotę długu gminy na koniec 2003 roku  w  wysokości        

            (zgodnie z załącznikiem Nr 7)

 

718.990,- zł

 


-          Po § 2 w/w uchwały dodaje się § 2a następującej treści:

 

§ 2a

 

Ustala się następujące źródła pokrycia deficytu budżetowego:

-          Kredyt bankowy w  wysokości         

     (zgodnie z załącznikiem Nr 12)

300.000,- zł

 


-  Pozostałe paragrafy w/w Uchwały pozostają bez zmian.
 

§ 3

1.  Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi

§ 4

1.  Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
2. Uchwałę ogłasza się w sposób miejscowo przyjęty tj. na tablicy ogłoszeń Urzędu   Gminy


U z a s a d n i e n i e

Zmiany budżetu nastąpiły w związku ze zwiększeniem  dotacji na realizację bieżących  zadań zleconych gminie  Zwiększono również planowane wpływy z subwencji rekompensującej z tytułu udzielonych ulg ustawowych. realizację zadań inwestycyjnych w zakresie oświetlenia ulicznego. W konsekwencji nastąpiło zwiększenie planu dochodów. Zmiany te powodują zwiększenie wydatków w zakresie realizacji  zadań zleconych. Dokonano również przesunięć między paragrafami wydatków według potrzeb po dokonaniu analizy wykonania. Przyjęto także do realizacji nowe zadania inwestycyjne.  Dotyczą one  położenia asfaltu na  drodze Szczutki - Tryszczyn Doły oraz modernizacji kotłowni węglowej na gazową w Przedszkolu w Sicienku, w związku z możliwością otrzymania na ten cel dotacji z Banku Światowego, a także z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Biorąc powyższe pod uwagę planowany jest deficyt budżetowy w wysokości 300.000 zł, którego źródłem pokrycia będzie kredyt bankowy.




Tekst uchwały wraz z załącznikami do wglądu w Biurze Obsługi Rady Gminy, pok. nr 7a,
tel. 52/ 58-70-757

metryczka


Opublikował: Anna Iwaniuk (18 lipca 2003, 12:48:51)

Ostatnia zmiana: Anna Iwaniuk (10 września 2003, 11:32:54)
Zmieniono: zmiana czcionki

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1402