![]() |
INFORMACJA25.06.2018
INFORMACJA
25.06.2018
INFORMACJA
w sprawie ustalenia prawa do świadczenia Dobry Start
Urząd Gminy w Sicienku
uprzejmie informuje, że z dniem 1
czerwca 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 maja
2018 roku w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry start” (Dz. U. z 2018r. poz. 1061 ).
w sprawie ustalenia prawa do świadczenia Dobry Start
Rozporządzenie umożliwia złożenie w Urzędzie Gminy w Sicienku wniosku o ustalenie prawa do świadczenia „Dobry start” w wysokości 300 zł ( raz w roku) w związku z rozpoczęciem przez dziecko roku szkolnego.
Urząd Gminy w Sicienku rozpocznie przyjmowanie wniosków od 1 sierpnia 2018
roku natomiast
od 1 lipca 2018 roku można składać wnioski drogą elektroniczną za pomocą systemu teleinformatycznego utworzonego przez ministra do spraw rodziny (czyli przy pomocy Platformy Informacyjno-Usługowej CSIZS Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej, na stronie www.empatia.mrpips.gov.pl, za pośrednictwem emp@tii i banków krajowych oraz spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych świadczących usługi składania drogą elektroniczną wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego.
Rozporządzenie nie przewiduje składania wniosków o świadczenie Dobry start za pośrednictwem ePUAP jak i platformy PUE ZUS.
Świadczenie realizuje Urząd Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, Referat Kadr, Płac i Świadczeń Rodzinnych, pokój nr 19 tel.52 58 70 760,52 58 70 765
Szczegółowe informacje dot. wypłaty świadczenia dostępne są na stronie www.bip.sicienko.pl (zakładka Karty Usług ) Referat Kadr, Płac oraz Świadczeń Rodzinnych.

.
od 1 lipca 2018 roku można składać wnioski drogą elektroniczną za pomocą systemu teleinformatycznego utworzonego przez ministra do spraw rodziny (czyli przy pomocy Platformy Informacyjno-Usługowej CSIZS Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej, na stronie www.empatia.mrpips.gov.pl, za pośrednictwem emp@tii i banków krajowych oraz spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych świadczących usługi składania drogą elektroniczną wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego.
Rozporządzenie nie przewiduje składania wniosków o świadczenie Dobry start za pośrednictwem ePUAP jak i platformy PUE ZUS.
Świadczenie realizuje Urząd Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, Referat Kadr, Płac i Świadczeń Rodzinnych, pokój nr 19 tel.52 58 70 760,52 58 70 765
Szczegółowe informacje dot. wypłaty świadczenia dostępne są na stronie www.bip.sicienko.pl (zakładka Karty Usług ) Referat Kadr, Płac oraz Świadczeń Rodzinnych.
.
metryczka
Wytworzył: Referat Kadr, Płac oraz Świadczeń Rodzinnych (25 czerwca 2018)
Opublikował: Magdalena Kieras (25 czerwca 2018, 14:15:03)
Ostatnia zmiana: Magdalena Kieras (25 czerwca 2018, 14:41:00)
Zmieniono: dodano informacje Dobry Start
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 429